EsAk Sportti etsii uusia pelaajia

Laji on suunnistus ja joukkueen kotipaikka on Espoo. Joukkueeseen kuuluu 39 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Koronaturvallinen suunnistus sopii erinomaisesti ns. kakkoslajiksi, koska harrastuskulut ovat todella edullisia ja tapahtumia on lähes viikon jokaisena päivänä! Lisäksi kannustamme urheilijoitamme monipuoliseen liikkumiseen, ja emme ole mustasukkaisia muiden lajien harrastamisesta. Seuramme tarjoaa erinomaiset puitteet harrastaa lajia myös pääharrastuksena. Edellytyksenä joukkueeseen liittymiseen on liittyminen Espoon Akilleksen jäseneksi ja mahdollisissa kilpailuissa Espoon Akilleksen edustaminen.

Espoon Akilleksessa on hyvä suunnistaa. Olemme mm. Vuoden Suunnistusseura 2018, ja saaneet laadukkaasta nuorisotoiminnasta Tähtiseura-tunnuksen.

Joukkoomme mahtuu uusia noin 11-20-vuotiaita säännöllisestä suunnistusharrastuksesta kiinnostuneita tyttöjä ja poikia. Vuositasolla ryhmälle kohdistettuja harjoituksia kertyy jopa 150, kisojen ja kuntorastien lisäksi.

Harjoitusvalikoimaan kuuluvat viikottaiset kuntorastit, suunnistustaito- ja juoksutreenit sekä kilpailut. SPORTTI on jaettu ikä- ja tavoitteellisuusperusteisesti seuraavasti:

* SPORTTI WHITE: suorille radoille siirtyvät 11-13-vuotiaat

* SPORTTI BLUE: 13-20-vuotiaiden harrasteryhmä. Kivaa tekemistä porukalla ja suunnistusta rennolla meiningillä, välillä kilpaillenkin oman fiiliksen mukaan.

* SPORTTI BLACK: 13-20-vuotiaiden tavoitteellisesti suunnistavien ryhmä. Osa henkilökohtaisessa valmennuksessa. Kilpailut, leirit ja testit ovat ympärivuotisen harjoittelun lisäksi kiinteä osa harrastusta.

Kiinnostuitko? Ota rohkeasti yhteyttä ryhmän ohjaajiin Kimiin, Jontteen tai Leenaan. Yhteystiedot löytyvät https://www.espoonakilles.fi/nuorisotoiminta

Seuraan ilmoittautuminen onnistuu myös suoraan linkistä (ota samalla yhteyttä myös vetäjiin):

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 3 kuukautta sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
EsAk Sportti: kokoonpano